2014.07.26.
21:33

Írta: mamabig

Egyéves kicsifijam 1. rész

A nemhivatalos, úgynevezett előszülinapi zsúrt Nyíregyházán tartottuk meg a családdal, Ibivel és a lányokkal.

Matyóka természetesen el lett árasztva ajándékokkal. Tologatós bohóc, szirénázós tűzoltó autó, zenélős-készségfejlesztő fényképezőgép, mondókáskönyv, homokozókészlet, gyűrűtorony békafejjel, fa kirakók, nyálkendők, és még sok más, amivel a hazaútra púpra pakoltuk az autót. 

Megkapta az első bili-székét, az első kismotorját is mamától. 

Mi megrendeltünk neki egy hajós répatortát a Görömbei cukrászdából. Volt pogácsa, gyereknasik, lufik, szerpentin, buborékfújó. Mi a kiscsaládunkhoz híven horgonyos pólóban feszítettünk - Don Zsutól kapott egyet nemrég, mi pedig a héten végre eljutottunk shoppingolni, és "véletlenül" mindketten egy-egy vasmacskás pólóval tértünk haza. 

A torta-ceremónia természetesen Halász Judit aláfestéssel zajlott, én meg nagyon elérzékenyültem - a rongyosra csépelt Boldog-boldog-boldog-születésnapot még sosem bírt ekkora jelentőséggel nekem, mint most, amikor az én saját kisfiamnak énekelhettem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apromaki.blog.hu/api/trackback/id/tr956566963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása