2015.01.10.
15:01

Írta: mamabig

Apásodik

Nem, nem úgy, hogy kezd egyre jobban apjára hasonlítani. Hanem úgy, hogy a szívtelen anyja otthon hagyta őt, hogy felnőttekkel fecserésszen egész nap, így apa lett a minden. A horror-orrszippantás után csak apa nyugtathatja meg. Még akkor is, ha kivételesen apa vállalja a szadista gyereklefogó és orrszippantó szerepet. Amikor kora délután megjövök a munkából, nem nekem örül, hanem Brigit keresi rajtam. Aztán kis idő után feloldódik velem is, és hagyja, hogy olvassak, pusziljak, de persze nem jó érzés. Aztán ma apa ment el kicsit dolgozni, egész jól megvoltunk, de aztán csak 50 percet aludt, és mikor vissza akartam fektetni, apát hívta. Nekem is megnyugodott, és többször úgy tűnt, újra elalszik, de végül 3/4 óra csiki-csuki után feladtam a küzdelmet. És én még azt hittem, az lesz a keménydió az újradolgozásban, hogy az én szívem fáj, hogy nem vagyunk együtt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apromaki.blog.hu/api/trackback/id/tr337058937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása