2015.04.28.
15:57

Írta: mamabig

Reggeli ágyban-sötétben monológ: Hatalmas moci! Nebánt kisjány! Nebánt kisfiju! Nebánt hajszárító! Igazad van, anya! Ada, ada, ada, ada! (ti. az ada-ada mantra az a rész, amikor már fel is áll az ágyban, és egyezményesen ez a vegyél-ki parancsszó is)

Ma délután pedig elkezdett valamit mondani, a harmadik szó után leesett az állam: Jaj, Annipanni, forduljunk vissza! ... kicsi vagyok, (nem tudok) oda felmászni! Dehogynem! (mikor pár perccel később a könyvből olvastam fel neki, akkor viszont nem volt hajlandó elmondani a kiragadott részt...) 

Hétvégén az egyik legédesebb dolog tanúja voltam: Matyókám az uncsitesóját ölelgette, kérés és előzmény nélkül, olyan csodaszép, őszintén boldog mosollyal, hogy az összes szülő szíve szanaszét olvadt, én meg is könnyeztem. Mert a picurkám egyébként nem egy folytonbújós típus, más gyerekkel még sosem csinált ilyet, hozzánk sem túl gyakran jön oda csak úgy ölelgetni. 

Tegnap az első nagy sebesülést szerezte, lezúgott a babacsúszda lépcsőjéről, ami egyébként már lazán megy... szerencsére 2 perc ordítás után már semmi baj nem volt, de jó nagy piros horzsolás díszeleg most a homlokán. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apromaki.blog.hu/api/trackback/id/tr387406262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása